Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Contact opnemen met Premium-Hookahs
Adresgegevens
Premium-Hookahs
Koopmansstraat 5C
2288 BC Rijswijk
E-mailadres: klantenservice@premium-hookahs.nl
Telefoon: 085 401 79 81
BTW-nummer: NL00215072B59
KvK-nummer: 27335907
Openingstijden Showroom
Maandag | 13:00 - 18:00 |
Dinsdag | 12:00 - 18:00 |
Woensdag | 12:00 - 18:00 |
Donderdag | 12:00 - 18:00 |
Vrijdag | 12:00 - 18:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Telefonische openingstijden
Maandag | Telefoon gesloten |
Dinsdag | 12:00 - 18:00 |
Woensdag | 12:00 - 18:00 |
Donderdag | 12:00 - 18:00 |
Vrijdag | 12:00 - 18:00 |
Zaterdag | Telefoon gesloten |
Zondag | Telefoon gesloten |
Buiten deze tijden kun je je vraag het beste via email stellen.
Ruilen en retourneren
Wil je een product ruilen of retourneren? Lees dan eerst de voorwaarden en instructies. Geef vervolgens met onderstaand formulier aan ons door dat je een product wilt ruilen of terugsturen stuur het pakket samen met een ingevuld RMA formulier naar ons op.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht kenbaar te maken via de e-mail aan: klantenservice@premium-hookahs.nl. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging en zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Meer informatie
Lees hier meer informatie over de verzending en afhalen en betalingen. Voor algemene en waterpijp gerelateerde vragen lees onze FAQ's en Hookah blogs.