Contact opnemen met Premium-Hookahs

Stuur ons een e-mail

Adresgegevens

Premium-Hookahs
Boomsluiterskade 2
2511 VK Den Haag

E-mailadres: klantenservice@premium-hookahs.nl
Telefoon: 0854017981 & 0658801221 (Snelle support via Whatsapp)

BTW-nummer: NL002215072B59
KvK-nummer: 27335907
Rekeningnummer: NL89INGB0005818224

Openingstijden Showroom

Maandag  Gesloten
Dinsdag  Gesloten
Woensdag  17:00 - 21:00 (Shopping night)**
Donderdag  13:00 - 20:00 (Shopping night)**
Vrijdag  13:00 - 18:00
Zaterdag  12:00 - 18:00
Zondag Gesloten


Private Shopping* |
Wij bieden ook private shopping aan. Maak hiervoor een afspraak via 0658801221 / 0031658801221 (Whatsapp).

Late night shopping** | Werk je overdag of kom je liever in de avond? Bezoek dan onze speciale shopping nightt!

Tijdens een lockdown zijn wij te bereiken voor eventuele flitsbezorgingen of afhaalorders via onze Whatsapp-lijn: 0658801221

Telefonische openingstijden

Maandag  Bereikbaar via E-mail 
Dinsdag  Bereikbaar via Whatsapp & E-mail
Woensdag  Bereikbaar via Whatsapp & E-mail
Donderdag  13:00 - 20:00
Vrijdag  13:00 - 18:00
Zaterdag  13:00 - 18:00
Zondag Bereikbaar via E-mail 


Buiten deze tijden zijn wij bereikbaar via email ([email protected]) of Whatsapp (0658801221) en reageren wij binnen 24 uur (behalve weekend).

E-mail:
[email protected]
Whatsapp: 0658801221
Private shopping afspraak inplannen via: 0658801221 (Whatsapp boekingsverzoek)

Vermeld je ordernummer bij vragen over je bestelling voor een snellere afhandeling.

Ruilen en retourneren

Wil je een product ruilen of retourneren? Lees dan eerst de voorwaarden en instructies. Geef vervolgens met onderstaand formulier aan ons door dat je een product wilt ruilen of terugsturen stuur het pakket samen met een ingevuld RMA formulier naar ons op.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht kenbaar te maken via de e-mail aan: klantenservice@premium-hookahs.nl. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging en zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Meer informatie

Lees hier meer informatie over de verzending en afhalen en betalingen. Voor algemene en waterpijp gerelateerde vragen lees onze FAQ's en Hookah blogs.