Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze service of producten. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht kenbaar te maken via de e-mail aan: klantenservice@premium-hookahs.nl. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij doen er iedere dag alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Ook wanneer je een klacht over ons hebt, zullen wij die uiterst serieus behandellen en een passende oplossing aanbieden. Geef ons hiervoor de kans en neem daarom bij twijfels / klachten, direct contact met ons op! 

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging en zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Meestal doen we dit dezelfde dag nog!
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webwinkelkeur waar wij bij zijn aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Daarnaast kun je ook nog contact opnemen met het ODR

Openingstijden Klantenservice (T: 0854017981) 

Maandag Showroom & Telefoon gesloten
Dinsdag  11:00 - 19:00
Woensdag  11:00 - 19:00
Donderdag  11:00 - 19:00
Vrijdag  11:00 - 19:00
Zaterdag Telefoon gesloten
Zondag Telefoon gesloten