Verzenden

Snelle bezorging

Bij Premium-Hookahs proberen we je jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Ons team werkt daarom iedere dag en avond hard door om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Al onze levertijden zijn inclusief het verwerken en gelden voor werkdagen en zaterdag. Voor bestellingen binnen Nederland, België en Luxemburg kunnen we garanderen dat je je bestelling de volgende dag in huis kunt hebben. Voor bestellingen in Duitland kan het een dagje extra duren.

Bij bestelling heb je keuze uit verschillende verzendopties. Hieronder staan ze allemaal op een rijtje.

Verzendoptie

Beschikbaarheid

Bezorgmoment

Verzendkosten*

Standaardlevering PostNL

Overal

Voor 18:00 besteld, morgen in huis

 

Avondlevering PostNL

Binnen NL

??

 

PostNL Afhaalpunt

Binnen NL

Voor 18:00 besteld, morgen afhalen

 

Same day delivery Fadello

Binnen NL

Voor 12:00 besteld, vandaag nog in huis

 

Afhalen Showroom in Rijswijk

Overal

Wanneer het jou uitkomt

Geen

*Bij bestellingen van €49,- of meer wordt je bestelling altijd gratis thuisbezorgd!


Hoe krijg ik mijn bestelling zo snel mogelijk in huis?
Met al deze verschillende verzendmethodes snappen we dat het lastig kan zijn om te beslissen welke je het beste kunt kiezen. Gebruik daarom de onderstaande regels om jouw bestelling zo snel mogelijk in huis te hebben:

  • Is het voor 12 uur ’s middags, kies dan Same day delivery. Je hebt je bestelling nog dezelfde dag in huis.
  • Is het tussen 12 en 18 uur, kies dan de standaardlevering. Je hebt je bestelling de volgende dag in huis.
  • Is het na 18 uur, kies dan Same day delivery. Je hebt je bestelling de volgende dag in huis.
     

Worden bestellingen ook op zaterdag geleverd?

Ja, PostNL bezorgt ook op zaterdag.  Als je op vrijdag voor 18 uur bestelt, leveren wij het zaterdag bij je af. (Hoe zit dat met same day delivery op zaterdag voor 12 uur besteld?).

Wat als mijn bestelling na 24 uur nog niet is afgeleverd?
Bestellingen die voor 18:00 besteld zijn, bezorgen wij binnen 24 uur. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een bestelling één of twee dagen later aankomt. Dit kan te maken hebben met een sorteerfout. Indien je de bestelling na 3 werkdagen nog niet ontvangen hebt, neem dan even contact met ons op. 

Niet thuis en aflevertijdstip aanpassen
Maak een account aan (gratis) op MijnPostNL en bepaal zelf het aflevermoment! Je kunt er ook aangeven wat er moet gebeuren als je niet thuis bent tijdens de afleverpoging. Klik hier om een MijnPakket account aan te maken.

 

Pakket laten versturen naar een postkantoor van PostNL, hoe werkt dat?

Je kunt bij het invullen van de adresgegevens het adres van het gewenste postkantoor invullen. Je dient altijd een legitimatiebewijs mee te nemen bij het afhalen van je bestelling.

 

Track & Trace

 

Zodra je bestelling is verwerkt en ingepakt, krijgt ieder pakket van ons een Track & Trace code. Let op, dit geldt niet voor Rembourszendingen en zendingen die door de brievenbus passen. Deze code wordt naar je toe gemaild, en daarmee kun je jouw pakketje eenvoudig traceren via deze site. Na 20:00 wordt de status bij PostNL geüpdatet en wordt exact zichtbaar op welk moment de postbode bij je langskomt.

 

Waarom heb ik geen Track & Trace email ontvangen?

Zodra we de bestelling hebben verstuurd (iedere werkdag voor 19:30 versturen we de bestellingen), ontvang je van ons automatisch een e-mailtje met hierin een Track & Trace. Als je geen email van ons hebt ontvangen kan het zijn dat deze in je ''Spam'' map is belandt, of je hebt de bestelling als gast geplaatst.

 

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

Het kan voorkomen dat het per ongeluk niet is gelukt om je pakket binnen de gestelde levertijd af te leveren. Volg in dat geval de volgende stappen:

  • Wacht nog één dag af. Misschien is je pakket gewoon iets later.
  • Gebruik de Track & Trace code in je bevestigingsmail om te kijken waar je pakket zich zou moeten bevinden. Het is mogelijk dat de levering is verschoven.
  • Zou het bezorgd moeten zijn? Contoleer of je je adresgegevens goed hebt ingevuld.
  • Zijn je adresgegevens goed ingevuld? Controleer dan of er een niet thuis-bericht van PostNL in je brievenbus ligt. Het pakketje is dan mogelijk bij de buren bezorgd of wordt op een later moment opnieuw aan je aangeboden.
  • Nog steeds geen succes? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Verzendingen naar het buitenland

 

Wij verzenden pakketten ook naar het buitenland. Wanneer je bij bestelling de adresgegevens hebt ingevuld, berekent het systeem automatisch de verzendkosten. De levertijden kunnen wel langer zijn voor landen buiten de Benelux.

 

Wat is de levertijd naar België?

Bestellingen die voor 18 uur zijn gemaakt, worden in principe de volgende werkdag geleverd. Het kan voorkomen dat het een dag langer duurt.