Verzenden

Bij Premium-Hookahs proberen we je jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Ons team werkt daarom iedere dag en avond hard door om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Al onze levertijden zijn inclusief het verwerken en gelden voor werkdagen en zaterdag. Voor bestellingen binnen Nederland, België en Luxemburg kunnen we garanderen dat je je bestelling de volgende dag in huis kunt hebben. Voor bestellingen in Duitland kan het een dagje extra duren.

Bij bestelling heb je keuze uit verschillende verzendopties. Hieronder staan ze allemaal op een rijtje.

Verzendoptie

Beschikbaarheid

Bezorgmoment

Verzendkosten*

Standaardlevering PostNL*

Overal

Voor 22:00 besteld, morgen in huis

€4,95
Gratis boven €49,-

Maandag levering

Overal

Zaterdag & Zondag voor 22:00 besteld, maandag in huis!

€4,95
Gratis boven €49,-

Avondlevering PostNL

Binnen NL

Avondtijdstip

€5,45
€1,50 boven €49,-

Ochtendlevering PostNL

Binnen NL

Ochtendtijdstip

€13,90
€8,95 boven €49,-

PostNL Afhaalpunt

Binnen NL
Locatie naar wens

Voor 22:00 besteld, morgen afhalen

€4,95
Gratis boven €49,-

Same day delivery Fadello

Binnenkort beschikbaar

Voor 12:00 besteld, vandaag nog in huis

Nog niet beschikbaar

Afhalen Showroom in Den Haag

Tijdens lockdowns

4 uur na het maken van een afspraak per mail of telefoon.

Gratis

*Bij bestellingen van €49,- of meer wordt je bestelling altijd gratis thuisbezorgd!
*PostNL-leveringen zijn tot 14 dagen na bevestiging in te plannen op een dag naar wens
*Overige opties: extra vroeg ophaalmoment bij Afhaalpunt, uitsluiting bezorging bij buren en vereiste handtekening voor ontvangst. Tarieven voor aanvullende opties kunnen afwijken.

Worden bestellingen ook op zaterdag geleverd?

Ja, PostNL bezorgt ook op zaterdag. Als je op vrijdag voor 22 uur bestelt, leveren wij het zaterdag bij je af.

Wat als mijn bestelling na 24 uur nog niet is afgeleverd?
Bestellingen die voor 22:00 besteld zijn, bezorgen wij binnen 24 uur. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een bestelling één of twee dagen later aankomt. Dit kan te maken hebben met een sorteerfout. Indien je de bestelling na 3 werkdagen nog niet ontvangen hebt, neem dan even contact met ons op.

Niet thuis en aflevertijdstip aanpassen
Maak een account aan (gratis) op MijnPostNL en bepaal zelf het aflevermoment! Je kunt er ook aangeven wat er moet gebeuren als je niet thuis bent tijdens de afleverpoging. Klik hier om een MijnPakket account aan te maken.

Pakket laten versturen naar een postkantoor van PostNL, hoe werkt dat?
Je kunt bij het invullen van de adresgegevens het adres van het gewenste postkantoor invullen. Je dient altijd een legitimatiebewijs mee te nemen bij het afhalen van je bestelling.

Track & Trace

Zodra je bestelling is verwerkt en ingepakt, krijgt ieder pakket van ons een Track & Trace code. Let op, dit geldt niet voor Rembourszendingen en zendingen die door de brievenbus passen. Deze code wordt naar je toe gemaild, en daarmee kun je jouw pakketje eenvoudig traceren via deze site. Na 23:00 wordt de status bij PostNL geüpdatet en wordt exact zichtbaar op welk moment de postbode bij je langskomt.

Waarom heb ik geen Track & Trace email ontvangen?
Zodra we de bestelling hebben verstuurd (iedere werkdag voor 22:00 versturen we de bestellingen), ontvang je van ons automatisch een e-mailtje met hierin een Track & Trace. Als je geen email van ons hebt ontvangen kan het zijn dat deze in je ''Spam'' map is belandt, of je hebt de bestelling als gast geplaatst.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat het per ongeluk niet is gelukt om je pakket binnen de gestelde levertijd af te leveren. Volg in dat geval de volgende stappen:

  • Wacht nog één dag af. Misschien is je pakket gewoon iets later.
  • Gebruik de Track & Trace code in je bevestigingsmail om te kijken waar je pakket zich zou moeten bevinden. Het is mogelijk dat de levering is verschoven.
  • Zou het bezorgd moeten zijn? Contoleer of je je adresgegevens goed hebt ingevuld.
  • Zijn je adresgegevens goed ingevuld? Controleer dan of er een niet thuis-bericht van PostNL in je brievenbus ligt. Het pakketje is dan mogelijk bij de buren bezorgd of wordt op een later moment opnieuw aan je aangeboden.
  • Nog steeds geen succes? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het pakket blijft op voorgemeld staan


Als een zending en je tracking code blijft staan op voorgemeld, dan lijkt het alsof het pakketje door ons nog niet is afgegeven, maar dit is in de meeste gevallen niet het geval. PostNL scant namelijk de pakketten pas in, tijdens de verwerking in het sorteercentrum. Dit betekent dat als wij de rolcontainers met pakketten meegeven aan de postNL chaffeur, de pakketten nog niet hun eerste scan hebben gekregen. Als het te druk is in het dichtsbijzijnde distributiecentrum van postNL, dan kan het zijn dat de afgegeven rolcontainers een dag opgeslagen blijven, voordat ze verwerkt worden. PostNL heeft dan ook onlangs de tekst aangepast bij een voorgemeld pakket. Dit is nu: Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt''.
Wacht nog even een extra dag waarna de voorgemeld status zal veranderen en de tracking zichtbaar is. Wij doen er alles aan de pakketten op tijd bezorgd te doen krijgen, maar het kan dus soms voorkomen (vooral tijdens feestdagen en drukke periodes), dat pakketten vertragingen oplopen in deze sorteercentra. Wij hopen dan ook op je begrip hiervoor.

Schade tijdens de levering?

Mail ons direct je ordernummer en foto's van de schade. Lees hier welke foto's we nodig hebben om de schade te kunnen beoordelen. Stuur het product niet terug nadat we de schade hebben kunnen beoordelen.

Deze foto's hebben wij nodig bij alle schade zendingen buiten Nederland:

  • Een foto van de hele buitenkant van het pakket.
  • Een foto van het geopende pakket.
  • Een foto van alle type binnenverpakkingen.
  • Een foto van het gehele beschadigde artikel.
  • Een detailfoto van de concrete schade.
  • Een foto van het verzendlabel op de verpakking.

Verzendingen naar het buitenland

Wij verzenden pakketten ook naar het buitenland. Wanneer je bij bestelling de adresgegevens hebt ingevuld, berekent het systeem automatisch de verzendkosten. De levertijden kunnen wel langer zijn voor landen buiten de Benelux.

Wat is de levertijd naar België en Duitsland?


Bestellingen die voor 22 uur zijn gemaakt, worden in principe de volgende werkdag geleverd. Het kan voorkomen dat het een dag langer duurt.